White Label Credit Management
Een klantvriendelijk proces van facturatie- en betalingsopvolging vergt forse investeringen in mensen, software, hardware, know-how, analytics en kantoorruimte. Daarom kiezen Belgische bedrijven steeds vaker voor een White Label Credit Management oplossing buitenshuis, bij Intrum.
Met het White Label Credit Management van Intrum, biedt u uw klanten de beste ‘Financial Customer Care’ die voor handen is. In het Order to Cash Proces gebeuren alle contacten tussen onze mensen en uw klanten dan vanuit úw naam, zodat het lijkt alsof ze gebeuren door uw eigen mensen. Intrum blijft anoniem.
Klantenbehoud staat voorop
Uitmuntende ‘customer experience’
Toegewijde customer advisors
Intrum blijft anoniem
Maximale klantenretentie
U laat ons de zorg van uw ‘Financial Customer Care’ overnemen zodat u zich kan focussen op de groei van uw bedrijf. In alles wat wij doen, gaan wij voor een maximale klantenretentie zodanig dat uw klant “ klant” blijft!
Opvolging op uw maat
Bekijk ‘White Label’ Credit Management als een op maat gemaakte opvolging van uw klantenportefeuille waarin u bepaalt wat Intrum voor uw klanten kan doen. Intrum beschikt over een hele reeks van mogelijk te ondernemen acties die makkelijk naar uw noden kunnen vertaald worden.
Financial customer care
Zoekt u een ‘Financial Customer Care’ oplossing? Neem contact op om ons White Label Credit Management te bespreken. Onze experts zullen samen met u op zoek gaan naar een oplossing die past bij uw bedrijf, want wij leven ons in – in uw bedrijfscultuur en kopiëren uw DNA.
FAQ - White Label Credit Management | Intrum
Glijdt Europa af naar een scenario van stagflatie?
In tijden van recessie en oplopende prijzen is inzetten op klantenbehoud cruciaal om uw omzet en winst te behouden.
Profiteer met onze White Label Collections oplossing van onze immense Financial Customer Care expertise en slaap op beide oren dat uw klanten behandeld worden op de manier die u wenst.
Wat mag u verwachten?
-
1
Klik op de knop in deze webpagina en vul het webformulier in.
-
2
Nadat alle gegevens over uw type klanten (B2B/B2B, Nationaal/Export,…) zijn verzameld, stuurt uw accountmanager u een prijsvoorstel. U ontvangt binnen 48u reactie van onze kant.
-
3
Nadat wij uw gehandtekende contract ontvangen, sturen wij u login gegevens voor ons online portaal en heldere instructies voor het transfereren van dossiers.
-
4
U kan van start! Via het online portaal bezorgt u uw dossiers in een handomdraai aan Intrum. De door ons ondernomen acties en geïnde factuurbedragen krijgt u te zien in een duidelijk overzicht.
Profiteer van de expertise van de markleider in kredietbeheer
De weg naar een financieel gezond bedrijf
loading...