Call Collect

Onze benadering, processen, software en expertise garanderen een hoog percentage geïnde facturen. Bovendien doen we er alles aan om uw goede relatie met de klant in stand te houden. Onze mensen luisteren, geven advies en helpen uw klant schuldenvrij te worden.

 

We kunnen ook helpen als u intern medewerkers hebt die facturen innen, maar een tijdelijke piek of achterstand wilt opvangen. We staan u bij als Intrum of bellen uw klanten in uw naam.

Gespecialiseerde dossierbeheerders

Begripvolle en respectvolle telefonische communicatie

Hoog inningspercentage

Flexibele opties


Expert dossierbeheerders

Onze gespecialiseerde dossierbeheerders volgen strikte gedragsregels en benaderen uw klanten te allen tijde respectvol.

Hoge collection ratio

Onze dossierbeheerders zijn goed getraind. Ze hanteren een slimme aanpak, gestroomlijnde processen en de beste software en presteren daarom beter.

Ook voor grote volumes

Grote volumes achterstallige facturen verwerken? Intrum heeft de capaciteit in huis voor een snelle telefonische opvolging. Call Collect is dé oplossing voor een snel en optimaal resultaat.

Veelgestelde vragen

FAQ - Call Collect | Intrum

Ik vond het een ongemakkelijk idee dat iemand anders met mijn klanten zou praten.

Bij Intrum investeren we fors in de opleiding en de middelen die garanderen dat uw klanten een positieve ervaring beleven. Dankzij onze expertise in contacten met mensen en bedrijven met schulden beschikken we over de vaardigheden om op begripvolle wijze maar duidelijk de financiële omstandigheden vast te stellen, en samen met uw klanten naar een oplossing te zoeken die voor hen haalbaar is en die ervoor zorgt dat u voor uw goederen en diensten wordt betaald. Voor ons is de bescherming van uw merk en uw reputatie essentieel.

Wat zijn de voordelen van een telefoontje naar de klant?

Een telefoontje naar de klant vóór u zijn dossier overdraagt aan een incassobureau, is een goede manier om een goede verstandhouding te bewaren. Misverstanden of geschillen kunnen worden opgelost en de klant krijgt de kans om de redenen voor de vertraging uit te leggen. U wordt sneller betaald en er wordt vertrouwen opgebouwd.

Wanneer belt u het best naar de klant?

Bel de klant in ieder geval vóór u zijn dossier ter incasso overmaakt. Zo houdt u de goede relatie in stand en vaak worden rekeningen op deze manier snel geregeld.

Kan Intrum mijn klanten bellen in mijn naam?

Jazeker. Onze deskundige adviseurs nemen namens u telefonisch contact op met de klant. We staan u bij als Intrum of bellen uw klanten in uw naam. U beslist.

Aantal onbetaalde verzekeringspremies stijgt in België

Een telefoontje doet wonderen. Met Call Collect van Intrum sporen Belgische verzekeringsmaatschappijen een belangrijk deel van hun slechte betalers aan tot onmiddellijke betaling.

 

Lees hier meer over de dienst >

“Onze Call Collect dienst garandeert dat uw facturen sneller betaald worden, verbetert uw kasstroom en beperkt het aantal onbetaalde facturen. Het is dé oplossing voor een snel en optimaal resultaat.”

Guy Colpaert, Managing Director Intrum Benelux

Wat mag u verwachten?

  • 1

    Klik op de knop in deze webpagina en vul het webformulier in.

  • 2

    Nadat alle gegevens over uw type klanten (B2B/B2B, Nationaal/Export,…) zijn verzameld, stuurt uw accountmanager u een prijsvoorstel. U ontvangt binnen 48u reactie van onze kant.

  • 3

    Nadat wij uw gehandtekende contract ontvangen, sturen wij u login gegevens voor ons online portaal en heldere instructies voor het transfereren van dossiers.

  • 4

    U kan van start! Via het online portaal bezorgt u uw dossiers in een handomdraai aan Intrum. De door ons ondernomen acties en geïnde factuurbedragen krijgt u te zien in een duidelijk overzicht.


Profiteer van de expertise van de markleider in kredietbeheer

De weg naar een financieel gezond bedrijf