Dynamische facturatie, reminder & betalingsservice van Inio
Ontdek de geavanceerde facturatie-, reminder- en betalingsservice van Inio, het vroegere eCollect. Inio stroomlijnt uw betalingsprocessen, verbetert uw cashflow en versterkt de klantenbinding.
Digitaliseer een van uw meest cruciale klantinteracties om een betere totaalervaring te bieden. Met Inio biedt u uw klanten doorheen de hele customer journey een consistente merkervaring, zelfs tijdens het facturatie-, herinnerings- en betalingsproces.
Merkeigen factureringservaring
Verbeterde klantloyaliteit
Minder frictie bij betalen
Efficiëntere cashflow optimalisatie
White Label: onze technologie, uw merk
Het betaalmoment is hét moment waarop een klant beslist om bij u te blijven. Daarom is het slim om facturatie te zien als meer dan alleen een transactie. Gebruik uw eigen merk op de facturen die Inio verstuurt. Ga nog een stap verder en stimuleer in uw factuur klantbetrokkenheid en cross & upselling!
Een gebruiksvriendelijk betalingsproces loont
Laat betalingen u niet vertragen of de klantenloyaliteit negatief beïnvloeden. Voeg zoveel relevante betaalmethoden toe als u wilt. Wij denken hierbij o.a. aan bankoverschrijving, waarmee u de conversie verhoogt, kaartbetaling met Visa of Mastercard voor veilige betalingen met authenticatie, directe betalingen om de DSO te verlagen, betalen in termijnen om onnodig klantverloop te vermijden.
Frustratie bij uw klanten voorkomen
We streven ernaar betalingsfrictie te minimaliseren met geavanceerde diensten voor facturatie, herinneringen en betalingen. Door heldere communicatie en een uitgebreid aanbod van eenvoudige betaalmethoden helpen we frustraties te voorkomen en klantrelaties te versterken.
FAQ - Dynamische facturatie-, reminder- & betalingsservice van Inio | Intrum
Inio ondersteunt een breed scala aan betaalmethoden, waaronder automatische betalingen, bankoverschrijvingen, creditcardbetalingen (Visa en Mastercard), directe betalingen en gedeeltelijke betalingen in termijnen. Deze diverse opties stellen uw klanten in staat om op de voor hen meest geschikte manier te betalen.
Inio biedt verschillende tools en functies om klantverloop als gevolg van betalingsproblemen te minimaliseren. Door het aanbieden van flexibele betalingsopties, zoals gedeeltelijke betalingen en betalingsuitstel, kunnen uw klanten hun betalingsverplichtingen beter beheren. Bovendien helpt Inio bij het verminderen van afwijzingspercentages door een veilige en gevarieerde selectie van betaalmethoden aan te bieden.
Door gebruik te maken van de white label facturerings- en betalingsdiensten van Inio kunnen bedrijven hun merknaam integreren in het betalingsproces, waardoor een consistente merkervaring wordt geboden. Dit versterkt de klantrelaties en stimuleert de betrokkenheid. Bovendien biedt Inio gepersonaliseerde betaalmethoden en herinneringscommunicatie, waardoor klanten zich gewaardeerd voelen en de loyaliteit wordt vergroot.
Hoe Inio de wereldwijde bedrijfswereld transformeert
Ontdek hoe Inio wereldwijd bedrijven transformeert met een all-in-one Invoice-to-Cash oplossing. Van mobiliteit tot financiën, gezondheidszorg tot reizen, de op maat gemaakte oplossingen passen perfect bij uw bedrijfsmodel.
Wat mag u verwachten?
-
1
Klik op de knop in deze webpagina en vul het webformulier in.
-
2
Nadat alle gegevens over uw type klanten (B2B/B2B, Nationaal/Export,…) zijn verzameld, stuurt uw accountmanager u een prijsvoorstel. U ontvangt binnen 48u reactie van onze kant.
-
3
Nadat wij uw gehandtekende contract ontvangen, sturen wij u login gegevens voor ons online portaal en heldere instructies voor het transfereren van dossiers.
-
4
U kan van start! Via het online portaal bezorgt u uw dossiers in een handomdraai aan Intrum. De door ons ondernomen acties en geïnde factuurbedragen krijgt u te zien in een duidelijk overzicht.
Profiteer van de expertise van de markleider in kredietbeheer
De weg naar een financieel gezond bedrijf
loading...