De individuele benadering: spreek de taal van uw klant
Bij Intrum helpen we onze opdrachtgevers door voor hun klanten te zorgen.
Dat doen we door met mensen die schulden hebben een band te smeden, door de tijd te nemen om naar hun omstandigheden te luisteren en door met hen samen te werken om een oplossing te vinden. Als u de voorkeurstaal van uw klanten spreekt, dan hebt u het halve werk al gedaan om ze op hun gemak te stellen.
Veel van onze opdrachtgevers hebben grensoverschrijdende activiteiten en we weten hoe complex het kan zijn om de lokale wetgeving en praktijken te volgen. Daarom halen we met onze talenkennis, ons wereldwijde bereik en onze lokale aanwezigheid het onderste uit de kan om in heel Europa en daarbuiten gepaste debiteurenbeheerdiensten te leveren.
Met kantoren in 25 landen en 160 partnerlanden staan onze callcenters klanten te woord in verschillende talen. In Göteborg spreken we bijvoorbeeld meer dan 30 talen. Daardoor kunnen we diplomatisch en effectief communiceren met de klanten van onze opdrachtgevers, ongeacht de taal die ze spreken.
Intrum’s 35 talen
Albanees, Frans, Macedonisch, Zweeds, Arabisch, Grieks, Mandarijn, Tsjechisch, Armeens, Nederlands, Noors, Turks, Bosnisch, IJslands, Perzisch, Duits, Deens, Italiaans, Pools, Hongaars, Engels, Catalaans, Portugees, Servo-Kroatisch, Ests, Koerdisch, Roemeens, Slowaaks, Fins, Lets, Russisch, Spaans, Belgisch Nederlands, Litouws, Servisch.
Taal is slechts één van de middelen die Intrum gebruikt om een soepele klantervaring te garanderen en onze diensten af te stemmen op individuele behoeften: van digitale tot fysieke oplossingen en van debiteurenbewaking tot afbetalingsplannen. We weten dat iedereen anders is.
Wij zijn er voor u. Van begin tot einde.