Ethische schuldinvordering in tijden van het coronavirus

Intrum zet in op ethische schuldinvordering & oplossingen voor wie zijn cashflow wil beschermen in tijden van het coronavirus.

Uw cashflow en financiële gezondheid beschermen

De wereld om ons heen is sterk veranderd sinds het uitbreken van de coronavirus pandemie. Gezinnen worden getroffen door (tijdelijke) werkloosheid en hebben een lager inkomen. Bedrijven zien de verkoop vertragen of zelfs helemaal stilvallen en merken bovendien een stijging van het aantal achterstallige klantenfacturen. Intrum zoekt naar oplossingen voor wie zijn cashflow wil beschermen in deze tijden van onzekerheid.

Ziet u grote klantentegoeden ontstaan? Wij zijn bekommerd om de financiële gezondheid van onze opdrachtgevers én die van hun klanten. In deze moeilijke periode laten wij ons leiden door onze vier waarden: Empathy, Ethics, Dedication & Solutions. Ons doel: het voortouw nemen op de weg naar een gezonde economie.

Bedrijven zullen worden geconfronteerd met een nijpende cashflow. Ook vele van hun werknemers dreigen het financieel moeilijk te krijgen. Iedereen moet zijn verantwoordelijkheid nemen in deze uitdagende tijden.

Bij Intrum, doen wij ons uiterste best om oplossingen te vinden die aangepast zijn aan de huidige, algemene situatie maar ook aan de specifieke situatie van uw klant. Hoe beter we hen en elkaar begrijpen, hoe meer waarde we kunnen bieden. Wij wensen onze opdrachtgevers te ondersteunen in deze moeilijke tijden door:

  • het beschermen van uw cashflow of financiering van onbetaalde schuld
  • te helpen bij het vermijden van laattijdige betalingen
  • het wegnemen van de werklast
  • het faciliteren van afbetalingsplannen en de opvolging ervan

 

Tijdelijke richtlijnen die maximaal rekening houden met nieuwe realiteit

De capaciteit om openstaande facturen te betalen, daalt vandaag in vele huishoudens: door ziekte, door jobverlies of door de nood om voor anderen te zorgen.

Met deze nieuwe, sociale en economische realiteit wil Intrum maximaal rekening houden tijdens haar activiteiten.

Voor ons, is het erg belangrijk dat de klanten van onze opdrachtgevers met empathie behandeld worden. Daarom introduceren wij tijdelijke richtlijnen om klanten in een financieel moeilijke situatie te helpen.

Wij raden uw late betalers aan met ons contact op te nemen. Wij luisteren, tonen begrip en zoeken naar een haalbare en geschikte oplossing om uw klant te helpen opnieuw schuldenvrij worden.

Hoe kunnen wij u helpen? Laat het ons weten:

De cashflow en financiële gezondheid van uw bedrijf beschermen?

Aarzel niet om contact op te nemen met Intrum over onze oplossingen. We lichten u graag persoonlijk toe welke maatregelen Intrum neemt voor ethische schuldinvordering in deze moeilijke tijden.

 

Heeft u een betalingsherinnering van Intrum ontvangen?

Dan heeft u een openstaande schuld. Onze medewerkers helpen u zoeken naar een geschikte oplossing om opnieuw schuldenvrij te worden. Wij luisteren, tonen begrip en zijn er om u te helpen.