Hoist kiest voor Intrum als Servicing Partner voor haar activiteiten van invordering in België

We stellen met trots een bijzonder partnership voor: Hoist Finance, één van de grootste Asset Managers voor met name Non-Performing Loans in Europa kiest Intrum als servicing partner voor hun Belgische operationele activiteiten.

Toonaangevende positie van Intrum

Een mooi teken van vertrouwen dat één van de belangrijke spelers op de Belgische portfolio investment markt voor Intrum kiest. Dit is een bevestiging van de toonaangevende positie van Intrum. Concreet betekent dit dat Intrum vanaf 1 juli 2024 voor de huidige en toekomstige portefeuilles van Hoist de activiteiten van invordering uitvoert.

Een aantal collega’s van Hoist maken de overstap naar intrum als onderdeel van het partnership. Intrum is erg blij dat zij het team komen versterken met hun kennis en kunde.

Het belang van dit nieuwe partnership kan niet overschat worden. Na uitvoerige onderhandelingen zijn wij verheugd om aan te kondigen dat wij een strategisch partnerschap zijn aangegaan. Deze samenwerking is zorgvuldig afgestemd op de doelstellingen van beide ondernemingen en vormt een belangrijke stap in het realiseren van onze gezamenlijke ambities. We geloven sterk dat dit partnership zowel Hoist als Intrum in staat stelt om nieuwe markten te betreden en onze bestaande klanten nog beter van dienst te zijn. We kijken uit naar een succesvolle en vruchtbare samenwerking die onze positie in de markt verder versterkt.
Bob Plug (MD Hoist Benelux) en Guy Colpaert (MD Intrum Benelux)