Meest gebruikte diensten in de telecomsector

Telecom: zelfs bij een groot aantal facturen garanderen wij een individuele aanpak
De telecomsector gaat met unieke uitdagingen gepaard, zoals het terugdringen van het klantenverloop en het garanderen van een uitstekende ervaring.

Kunstmatige intelligentie (AI) als gids naar positief betalingsgedrag
AI zal een ondersteunende rol spelen bij het begeleiden van Belgische consumenten naar correct betaalgedrag, waarbij de nadruk ligt op het bouwen van bewustzijn en het aanbieden van oplossingen in plaats van strikte incassomaatregelen.
Toepassingen kunnen variëren van begrip voor financiële moeilijkheden tot het benadrukken van de gevolgen van laattijdige betalingen of het helpen bij de planning van het huishoudbudget. Intrum's recente overname van Ophelos illustreert de verschuiving naar innovatieve oplossingen, met AI als kerninstrument, om de uitdagingen in communicatie met debiteuren aan te pakken.
Waarom kiezen voor Intrum?

Sociaal verantwoord incasseren

We zijn begaan met uw klanten

Focus op klantenretentie

Toonaangevende expertise binnen de sector
“Intrum biedt digitale oplossingen die tijd besparen en de cashflow verbeteren. Ons aantal wanbetalers is de laatste paar jaar enorm gedaald.”
Profiteer van de expertise van de marktleider in kredietbeheer
De weg naar een financieel gezond bedrijf
loading...