Klachtenprocedure

Een klacht, wat nu?

Wij streven ernaar om onze dienstverlening continu te verbeteren. Heeft u een klacht met betrekking tot onze manier van werken? Bent u van mening dat wij u niet goed geholpen hebben? Denkt u dat wij een fout hebben gemaakt? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, onderzoeken wij deze en trachten wij samen met u een gepaste oplossing te vinden.

Hoe kan u een klacht indienen?

Er zijn verschillende opties waaruit u kan kiezen.

Via brief:

Intrum nv

t.a.v. de dienst klachten

Martelaarslaan 21 bus 1001

9000 Gent

Via het klachtenformulier op deze website:

Vermeld steeds uw dossiernummer, uw naam, uw contactgegevens en geef een volledige en duidelijke omschrijving van uw klacht.

Wat volgt er na het indienen van mijn klacht?

U ontvangt binnen de vijf werkdagen een ontvangstbevestiging.

Wij doen intern navraag bij alle betrokken partijen en nemen, indien nodig, contact op met onze opdrachtgever.

Zodra wij alle benodigde informatie in ons bezit hebben, brengen wij u op de hoogte van de volgende stappen in uw dossier. Tijdens de behandeling van uw klacht, wordt uw dossier on hold geplaatst en ondernemen wij geen verdere invorderingsacties.