Supporting our customers. All the way.

Het kan moeilijk zijn om actie te ondernemen wanneer uw financiën uit de hand zijn gelopen. Veel mensen voelen zich bang of beschaamd wanneer ze hun schulden niet kunnen betalen. Ze steken hun hoofd in het zand en hopen dat het probleem vanzelf verdwijnt.

Het hoeft niet zo te zijn.

Bij Intrum begrijpen we dat achterstallige betalingen kunnen gebeuren. We zijn hier om onze klanten te helpen de controle terug te nemen. In 2022 hebben we 4,4 miljoen mensen in Europa geholpen om schuldenvrij te worden, en we kunnen u ook helpen.

Achterstallige betalingen gebeuren om vele redenen, van een vergeten rekening tot levensveranderende gebeurtenissen zoals rouw of het verlies van een baan. Elke dag praten we met ongeveer 250.000 mensen in heel Europa in verschillende financiële omstandigheden en met verschillende graden van schuld. We werken met hen samen om oplossingen te vinden en hen weer op het goede spoor te krijgen.

We zijn er voor u, elke stap van de weg.

We zijn trots op onze ethische benadering van schuldinvordering. Dat betekent dat we naar u zullen luisteren en u zullen helpen een weg voorwaarts te vinden, ongeacht de oorzaak van de schuld.

Dit is wat onze klanten te zeggen hebben:

"Ze luisterde naar me. Ik was geen nummer, ik was een persoon. Ze hebben me helemaal ondersteund."

 

"Een ongelooflijk begripvol team dat schulden minder ontmoedigend maakt."

 

"Ik voelde me gewaardeerd en begrepen."

 

"Dit bedrijf begrijpt dat het leven en de situaties van mensen moeilijk kunnen zijn."