Bescherm uzelf tegen oplichting! 

Intrum zal u nooit vragen om persoonlijke informatie, zoals wachtwoorden, betaalgegevens of verificatiecodes, te delen via de telefoon, e-mail of SMS. Ontvangt u zo'n verzoek? Reageer dan niet. Om uzelf te beschermen tegen oplichting, log in op onze customer portal. Daar kan u zien of u een openstaand dossier bij ons heeft en veilig betalingen doen.

 

Wat moet ik doen?

Ik heb hulp nodig bij mijn schulden

Als u financiële moeilijkheden ondervindt, zijn er opties voor schuldhulp beschikbaar voor u.
Ik heb gratis onafhankelijke schuldhulp nodig

Wat zijn mijn opties?

Als u toegelaten bent tot collectieve schuldenregeling of hulp krijgt van een schuldbemiddelaar (OCMW/CAW,…), vragen wij u ons op de hoogte te stellen van uw situatie en de contactgegevens van uw bemiddelaar te bezorgen. Zo kunnen wij samen met u en de bemiddelaar uw zaak tot een goed einde brengen.

Neem contact op

Ik heb veel schulden, wat moet ik doen?

Krijg een overzicht van uw dossier

Door in te loggen op uw persoonlijke pagina krijgt u een overzicht van uw dossier.

U kunt een maandelijks afbetaalplan opzetten op basis van uw inkomsten en uitgaven, een éénmalige betaling doen of contact opnemen met één van onze medewerkers.

Neem contact op