Bescherm uzelf tegen oplichting! 

Intrum zal u nooit vragen om persoonlijke informatie, zoals wachtwoorden, betaalgegevens of verificatiecodes, te delen via de telefoon, e-mail of SMS. Ontvangt u zo'n verzoek? Reageer dan niet. Om uzelf te beschermen tegen oplichting, log in op onze customer portal. Daar kan u zien of u een openstaand dossier bij ons heeft en veilig betalingen doen.

 

Wat zijn mijn opties?

Ik kan het saldo niet in één keer betalen

Wij zullen rekening houden met uw financiële situatie en samen met u een afbetaalplan opstellen.
Ik kan nu niet in één keer betalen, wat kan ik doen?

Stel samen met ons een afbetaalplan op.

Wij willen samen met u een oplossing vinden. Wij houden rekening met uw financiële situatie en zorgen ervoor dat u een haalbaar afbetaalplan krijgt waarmee u uw openstaand saldo kunt afbetalen. 

Als u toegelaten bent tot collectieve schuldenregeling of hulp krijgt van een schuldbemiddelaar (OCMW, CAW,…), vragen wij u ons op de hoogte te stellen van uw situatie en de contactgegevens van uw bemiddelaar te bezorgen. Zo kunnen wij samen met u en de bemiddelaar uw zaak tot een goed einde brengen.

Wat is een afbetaalplan

In termijnen terugbetalen

Krijg hulp bij een afbetaalplan

Vindt u het moeilijk om in één keer te betalen? Start een afbetaalplan.

De beste manier om dit te doen is door in te loggen via uw persoonlijke pagina. Hier kan u de optie kiezen voor een afbetaalplan, een bedrag per maand en de startdatum. Uw bericht zal automatisch gelinkt worden in het dossier en opgepikt worden door één van onze medewerkers die u zo snel mogelijk zal contacteren.


Ik kan niet betalen

Ik kan op dit moment geen betaling doen

Maak u geen zorgen, Intrum staat klaar om u te helpen.

Telefonisch contact opnemen met onze klantenservice kan tijdens de kantooruren van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 20u, zaterdag van 8u30 tot 13u.

Wij willen u graag ademruimte geven en u de kans bieden hulp te krijgen.

Contactgegevens via onderstaande knop.